Grey faux fur biker jacket


Jakie okrycie wierzchnie wybrać zimą? Były już klasyczne płaszcze i ciepłe kurtki. Teraz postawiłam na coś innego - sztuczny kożuszek w stylu motocyklowym. Chyba tak go można zdefiniować. Ten nietypowy element sprawdził się idealnie w chłodne dni. Pochodzi z sieciówki, ale jest ciepły i dobrze wykonany. Jedyny minus to taki, że nie mogę dobrać do niego szalika i czapki przez jego wpadający w niebieski szary kolor i jasnobeżowe futrzane elementy. Obiecuję następny będzie już z dodatkami!

Dodatkowo w tym sezonie jesień/zima królują retro falbanki. Ja wybrałam koszulę z taką falbanką na piersi, która optycznie może dodawać co niego tej strefie. Właśnie dlatego nie polecam tego typu bluzek dla dziewczyn z dużym biustem. Do tego ten uroczy print w kropeczki i długie, mankietowe rękawy pasują idealnie! Coś czuje, że to nieostatni taki element w mojej szafie.










(faux fur - zara, shoes - reserved, pants - mohito, shirt, belt - h&m, bag - milate)

11 komentarzy:

  1. Bluzka mnie zachwyciła, uwielbiam groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz:) świetny masz kożuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kozuszek :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super kożuszek i botki! Fantastyczne są :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno temu kupiłaś tę kurtkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtkę kupiłam chyba pod koniec listopada. :)

      Usuń
  6. koszula i kożuszek trafiły w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie podoba się szminka:) Mogę wiedzieć co to za firma? I kolor of course;) Dzięki z góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie pamiętam dokładnie, ale to chyba wibo milion dolar lipstick. 😉

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.