Trend haft


Znasz to uczucie rano, kiedy stoisz przed szafą i nie wiesz w co się ubrać? Wtedy warto mieć w swojej szafie jedną wyrazistą rzecz, która potrafi stworzyć całą stylizacje. Mogą to być ekstrawaganckie buty lub torebka. Podstawa do tego powinna być czarna baza lub zwykły biały t-shirt z dżinsami. Ja tym razem postawiłam na bogato zdobioną ciemnozieloną kurtkę. Pierwszy raz zobaczyłam ją w Zarze i większe wrażenie, niż samo ubranie zrobiła na mnie cena. Jednak zagraniczne sklepy internetowe mnie nie zawiodły. Kiedy zdecydowałam się pierwszy raz, ją założyć, od razu dostałam mnóstwo komplementów i pytań o jej pochodzenie. Uwodzi ona nie tylko kolorem, ale także pięknymi haftami oraz zdobieniami w formie kwiatów 3D. To zdecydowanie nowy trend. Ubrania stają się coraz bardziej przestrzenne i innowacyjne. Za to właśnie kocham modę!




(shoes - reserved, skirt - h&m, bag - milate, jacket - here)

13 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz:) świetną masz kurtkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kurteczka, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie wyglądają takie hafty ale chyba to trend nie dla mnie, śliczna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudowna kurtka!!! Hafty to świetny trend, ja właśnie zamówiłam 2 rzeczy i nie mogę się już doczekać paczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie widziałam kurtki z tak ładnym haftem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest mega:)
    zapraszam https://love-chic-goodhabits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka to przewrotność losu, nigdy nie mamy w co się ubrać, a gdy wyjezdzamy na wakacje, to walizki nie domykają się, tyle tego mamy :) hehe

    Masz rację, bazą może byc zwylkly t-shirt, a można zagrać dodatkami, czy jedną reczą, ktora przyciąga wzrok i gra zdecydowanie pierwsze skrzypce- to wlaśnie ona jedyna potrafi zrobić nam caly zestaw :)
    super masz tą kurtałę ajćććć <3

    26,67$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, I’m just really happy that I find your blog. Your style is perfect. Don’t stop posting ,
    because I’m coming back:)
    Regards.
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Really nice :) Amazing total look
    I love so much this your looking :)
    Regards
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.