Haftowana spódnica

Kolejna odsłona fascynacji jednym z najgorętszych trendów tego sezonu. Haftowane elementy występują już na każdej części garderoby, nie tylko na ubraniach. W sklepach spotkacie już całą masę torebek czy butów z tym motywem. Do wyboru, do koloru! Tym razem u mnie skórzana spódniczka bogato zdobiona, którą połączyłam z golfem w kremowych kolorze. Obowiązkowo stylizacje uzupełniają kozaki za kolano. Taki element nie potrzebuje zbyt wielu dodatków. Już teraz mogę Wam zdradzić, że to nie koniec haftów na moim blogu.





(skirt - here, shoes - stradivarius, turtleneck - esmara (lidl), coat - choies, bag - mango)

10 komentarzy:

  1. Przepiękna jest ta spódnica, podobają mi się takie hafty, ostatnio widziałam taką spódniczkę właśnie granatową z czerownym haftem i mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna jest ta spódnica !

    http://kamila-kwiatkowska.pl/2017/02/12/czerwona-bomberka/

    OdpowiedzUsuń
  3. Identyczna spódnica jest w stradivariusie :D nawet ją przymierzałam

    zapraszam https://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją widziałam w Stradi. :)

      Usuń
  4. ostatnio przymierzałam tą spódniczkę,ale zdecydowałam się na białą koszulę również z tym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie spódnice;) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. styl i klasa! Spódnica i torebka wpadły mi w oko :) wszystko idealnie do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam hafty, Twoja stylizacja prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "It would be a total waste if I buy something expensive and only wear it for a few times.So,after reading your article. I finally made my decision with a white floral dress
    "

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.