Not classic jeans

Tym postem chciałabym już przywołać wiosnę. Kiedy robi się ciepło to mój problem z przykrótkimi nogawkami mija, bo do sportowych butów wygląda to ciekawie i modnie. Jeśli Wy jeszcze nie macie takich spodni, to nożyczki w dłoń! Wystarczy obciąć zbędny kawałek i wykonać nacięcie pod kolanem. Prosta sprawa! Ubarwieniem moich dżinsów jest również wyhaftowany ptak, a pamiętam jak jakiś czas temu powiedziałam sobie - tylko proste, klasyczne rurki! No cóż zakupoholizm wygrał.

Do dżinsowych spodni śmiało można nosić koszule z tego samego materiału. Pod jednym warunkiem - musi być ona w tym samym kolorze lub jaśniejszym! To nie zaburzy sylwetki i proporcji. Do całości dodałam jeszcze szarą kamizelkę. Dajcie znać, jak Wam się podoba!







(shoes - adidas (zalando), jeans - stardivarius, skirt - big star, bag - promod, vest - tally weijl)

6 komentarzy:

  1. Look jak najbardziej w trendach :)
    Co to za aparat i kto cykał?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przywołuj przywołują tą wiosnę, świetny zestaw, szarość plus jeans ! Super, podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kamizelka, bardzo podoba mi się ten look

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie! Fajnie sie prezentuje szarość z jeansem! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie długie kamizelki

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.