Balerina

Kiedy byłam małą dziewczynką miałam wiele marzeń. Najpierw chciałam być piosenkarką lub aktorką, a później nawet baletnicą. Żadne z tych marzeń się nie spełniło. Cieszę się jednak, że moda daje nam czasem możliwość poczucia się jak kimś innym, kimś niezwykłym choć na chwilę. Bowiem inaczej zachowujemy się, poruszamy się kiedy mamy na sobie dres i adidasy, inaczej kiedy nasze nogi zdobią piękne szpilki. Tym razem na moich stopach zobaczycie balerinki z związaniem wokół kostki. Po raz pierwszy ten model pojawił się w tamtym roku w kolekcji Miu Miu. Nie trzeba było długo czekać, aby siecówki typu Zara przechwyciły ten trend. Moje skórzane balerinki udało mi się kupić jeszcze zimą na wyprzedaży, ale już w wiosennych lookbook'ach zaroiło się od butów tego typu. Nie mogę się już doczekać ciepłych dni, aby pląsać w nich jak udawana baletnica!






(shoes - zara, pants - h&m, coat - choies, skirt - here, bag - milate)

9 komentarzy:

  1. Nadal marzę o orginalnych miu miu <3 Twoje są także bardzo urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oczarowałaś mnie tymi baletkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz
    też mam te baletki, ale jeszcze ich nie nosiłam..

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look:) bardzo ładna bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bluzeczka, bardzo podobają mi się hafty :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.