T-shirt do sukienki?

Po raz pierwszy trend bieliźniany mogliście zobaczyć u mnie na blogu dokładnie trzy lata temu. Wtedy było to eleganckie połączenie ze szpilkami, gdzie popełniłam jedno, małe faux-pas. Dziś przygotowałam rehabilitacje w formie nowej odsłony.

Moda się zmienia, ja się zmieniłam, ale pewne trendy nie przemijają i nadal pojawią się w najnowszych kolekcjach. Sukienkę na cienkich ramiączkach typu spaghetti połączyłam ze zwykłym, białym t-shirt'em, co nadaje stylizacji zupełnie inny, młodzieżowy, po prostu luźniejszy charakter. Do całości założyłam również nowe kozaki za kolano. Wyglądają bardzo podobnie do poprzednich, jednak te dzięki sztywnemu materiałowi nie spadają mi z uda. Pamiętajcie zwrócić na to uwagę przy zakupie tego typu butów, szczególnie przy szczupłych nogach.

Jak Wam się podoba takie połączenie?








(dress, shoes - stradivarius, t-shirt - diverse, blouse - zara, bag -  mango)

7 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawe to połączenie:) Szczególnie, że teraz jest po prostu zimno. Swoją drogą świetna ta sukienka i super wygląda z tymi koazakami. Szkoda jednak, że pogoda zmusza nas do takich stylizacji, zamiast do sandałków i spódnic bez rajstop:(
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Dokładnie tak, pogoda nas nie rozpieszcza. :(

      Usuń
  2. Świetne połączenie! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna stylizacja. Jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest fantastyczna ! Podobają mi się koronki <3

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.