Midi dress

Myślisz, że tylko dzięki spódniczce o długości mini można wyglądać zmysłowo? Błąd. Postaram się to udowodnić w tym poście. Już od dłuższego czasu szukałam sukienki w kolorze nude lub dusty rose za kolano. Początkowo chciałam by miała ona długi rękaw, ale ze względu na to, że taką sukienkę będę nosić tylko latem - zrezygnowałam z tego pomysłu. Czasem warto na ubrania spojrzeć również z tej praktycznej strony.
Kiedy chodziłam po galerii pewnego wieczoru, całkiem przypadkiem wpadłam na model blisko ideału w jednym ze sklepów sieciowych. Przymierzyłam i szybko kupiłam. Ciekawym elementem w niej jest krótki rozpierdak (kto wymyślił to słowo!), który nie tylko dobrze wygląda, ale także ułatwia chodzenie. Niestety jedyna wada to fakt, że w takiej sukience typu tuba nic nie da się ukryć... dlatego, aby choć trochę wydłużyć swoją sylwetkę dobrałam sandałki na słupku w cielistym kolorze. 









(dress - stradivarius, shoes - deezee, jacket - zara, bag - here)

11 komentarzy:

  1. przecież to nie jest długość midi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas zdjeć sukienka podciągnęła mi się do góry. :(

      Usuń
  2. WOW! Świetny zestaw! Bardzo podoba mi się kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta sukienka, przymierzałam się niedawno do jej kupna i chyba muszę o niej pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przymierzyć się ponownie. :D

      Usuń
  4. Też jakiś czas temu udowadniałam u siebie na blogu, że nie tylko w mini można wyglądać sexownie i zmysłowo :)
    mialam na sobie szarą spódnicę do pół łydki, która miała mega sexowny rozporek- i on właśnie wystarczył, zrobił całą robotę w zestawie :)

    super wyglądasz kochana :)
    ta sukienka jest boska <3

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super! Podeslij link to sobie zobaczę. :) Wzajemnie!

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.