Total jeans look

Słowo dżins weszło już na dobre do słownika, jako określenie spodni wykonanych z tkaniny bawełnianej o skośnym splocie. Dzięki czemu jest to materiał bardzo wytrzymały. Oczywiście obecnie jest też często łączony z elastanem, nadając dżinsom rozciągliwy i przyległy fason. Każdy z nas ma w szafie choć jedną taką rzecz.
Jednak ten materiał to nie tylko spodnie. Zaryzykuje stwierdzenie, że w dzisiejszych czasach produkuje się z niego... wszystkie części garderoby! Dziś u mnie zobaczycie jeszcze kurtkę. Co do takiego połączenia, trzeba zachować umiar (kolejny dżinsowy element byłby już tutaj przesadą) oraz pamiętać, że jaśniejszy odcień tego materiału lepiej będzie wyglądał w górnej części sylwetki. Tutaj kolory są do siebie zbliżone, więc nie mam tego problemu.

Pierwszy raz pokazuje się Wam w okularach korekcyjnych na blogu. Długo nosiłam się z tym pomysłem i w końcu ciągła praca przy komputerze wymusiła na mnie ten zakup.








(shoes - zara, pants, top - stradivarius, jacket - mango, bag - micheal kors)

5 komentarzy:

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.