Białe falbanki

Każda kobieta powinna mieć w swojej szafie białą koszulę. Może mieć ona prosty, klasyczny krój z guzikami i kołnierzykiem, ale przecież może posiadać falbanki, które są bardzo modne w tym sezonie. To zabawne bo już pół roku temu przymierzałam tę koszulę w Zarze i wtedy ze względu na brak mniejszego rozmiaru nie kupiłam jej. Jednak niedawno odkryłam identyczną w sklepie internetowym, więc od razu ją zamówiłam. To się nazywa przeznaczenie, bo nie szukałam jej specjalnie. Latem idealnie do takiej eleganckiej koszuli sprawdzą się szorty w drobne paski z wysokim stanem. A ze względu na to, że tego dnia dużo chodziłam po mieście wybrałam płaskie, srebrne ekspandryle.










(shoes - deezee, shorts - bershka, shirt - here, bag - milate, sunglasses - aliexpress)

8 komentarzy:

  1. Super wybrałaś miejsce na zdjęcia! ja wyrbrałam się tam w listopadzie, ale niestety ogórd przy bibliotece był wtedy zamknięty, dlatego zrobię drugie podejście, jak znowu będę mieszkać w Warszawie od sierpnia!:)
    Super są Twoje spodenki, bardzo lubię taki krój garniturowy w przypadku szortów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna koszula! Zdjęcia też super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest piękna! I cudowne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne szorty i podoba mi się miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś doskonałym przykladem na to, że noszenie białej bluzki absolutnie nie musi być nudne i banalne <3
    bardzo podoba mi się Twoja propozycja, bo jest tak szykownie, stylowo i nie przekombinowane, jak to niestety bywa na większości blogow :/
    super wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Długie włosy skracają Ci sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem niska, więc niech sobie skracają. ;)

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.