Bizuu Girl

Lato to idealny czas, aby poeksperymentować z bielą. Muszę Wam się przyznać, że długo szukałam białych spodni, które będą dobrze na mnie leżały. Miałam i chyba nadal mam wrażenie, że pogrubiają one nasze biodra. Od kilku sezonów szukałam takich, które będą miały nieco wyższy stan, sprzyjające sylwetce kieszenie (może niedługo przygotuje o tym post) oraz nie będą zbyt obcisłe. W końcu ta sztuka mi się udała, choć mogłam wziąć je w mniejszym rozmiarze. To też ważna wskazówka dla Was bo trzeba pamiętać, że spodnie z elastanem lubią się rozciągać pod wpływem noszenia i prania. Moje spodnie są dodatkowo lekko woskowane i nie jest to czysta biel, więc musiałam dobrać do nich jasne, beżowe dodatki. W czystej bieli od stóp do głów łatwo można wyglądać tandetnie.

Na szczególną uwagę zasługuje również t-shirt, dzięki któremu dołączyłam do grona #Bizuugirl. Nie jest to tania przyjemność, ale o jakości i opłacalności tego zakupu rozpisze się niedługo w specjalnym poście. Mam nadzieję, że nie możecie doczekać się tak jak ja!











(shoes - deezee, pants - stradivarius, bag - zara, t-shirt - bizuu, watch - micheal kors)

12 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz ;) Piękna sceneria ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten t-shirt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear, i'm a new follower of your nice blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne zdjecia, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz na conajmniej około 180 cm, nie wierzę, że masz tylko 172 cm wzrostu..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile masz wzrostu w rzeczywistości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 172 cm. Nie mam powodu, żeby kłamać. ;)

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.